2014. október 22., szerda

3.rész






Elérkezett a nap, Hogy randizok Neymarral. Kicsit izgultam is. De hogy fel frissítsem magam, el mentem kocogni. Miután visszaértem le zuhanyoztam, majd reggeliztem. Mivel Amanda 1 hét múlva ki költözik Angliába, így amennyit csak tudok vele tölteni időt, vele töltöm. Fel hívtam ,és egy találkozót beszéltünk meg. Miután elindultam otthonról,út közbe végig csak Neymar járt a fejembe.. Édes Istenem én tényleg szerelmes vagyok belé? és nem csak beképzelem magamnak? Én még soha senki iránt nem éreztem így. Valami van benne ami nélkül nem tudok meglenni.






Oda értem a megbeszélt helyre és már ott várt Amanda.


-Szia csajszi . Köszönt vigyorogva .


-Szia .Köszöntem.


-Figyelj csak? Mit szolnál hozzá ha meglesnénk Neymart?


-Tess? meglesni ? Hol? Kérdeztem .


-Hát úgy is edzése van, és... de nem kell tudnia hogy ott vagyunk. Legalább ebben az 1 hétben had élvezzem a pillanatot Neymar társaságában.Mondta.


-Hát , oké, felőlem . Gyerünk akkor!






Éppenséggel még jó hogy arra jött egy taxi , így beszálltunk és el vitt minket a pontos címre. Oda is értünk. Szerencsére a bejáratnál nem állt senki, így belopóztunk . Felmentünk a lelátóra és éppen hogy csak nem lehet minket észre venni. Kb 1 órát dekkoltunk ott. Mikor vége lett, gyorsan visssza mentünk a bejárathoz és gyorsan elhúztuk a csíkot.






Elmentünk Amandáékhoz majd ott voltam náluk 2 órát.


-Tudod Amanda olyan sokáig nem maradhatok.


-Miért? Kérdezte.


-Randim lesz . Mondtam.


-Ugyee nem avval a személlyel akire gondolok ? Kérdezte vigyorogva.


-De, Jóra gondolsz , Neymarral lesz randim. Válaszoltam dicsekvően.


-Hát akkor sok sikert a randihoz , remélem össze jön.


-Köszönöm és igen , én is nagyon remélem.






Elköszöntem Amandától , majd gyors haza mentem. Egy órám maradt elkészülni . Így kiválasztottam egy ruhát , ami természetesen még jól is állt.





Majd ki sminkeltem magam, megcsináltam a hajam. Vártam . (Igen, az idő gyorsan elérkezett). 21:02 volt. Még sehol Neymar. Azt hittem hogy ebből nem lesz semmi, de ekkor csöngettek. Ki nyitottam az ajtót , és ott állt . Húúú de jól nézett ki.

-Sziaa, aztaa Jess de gyönyörű vagy.! Mondta .

-Köszönöm , te is nagyon jól nézel ki.! Válaszoltam.




Beültünk a kocsiba , majd egy elegáns étteremnél parkoltunk le. Udvariasan kinyitotta nekem a kocsi ajtót, én pedig udvariasan megköszöntem. Bementünk és le ültünk egy asztalhoz ami a nevünkre volt írva. Közben halk , de lassú zene szolt.

-Egy kis pezsgőt ? Kérdezte. Én pedig válaszoltam egy -igen ,kérek köszönömöt.

Megjött a pincér az étlappal, mi pedig rendeltünk. kb 10 perc múlva meg is hozta amit rendeltünk.

-Tudod Jess, nem véletlenül hívtalak el erre a randira.

-Tényleg? Kérdeztem kicsit furán.

-Igen, tudod amióta ismerlek , nekem nagyon aranyos, jó fej, kedves lánynak tűnsz. Persze a gyönyörű szót se lehet kihagyni . És valamit kezdek érezni irántad de pontosan még nem tudom hogy mi az.

- Tényleg? mert igazából én is pont így vagyok evvel. Én is érzek irántad dolgokat, de pontosan én se tudom hogy mit. De egyet tudok: Ennyire még embert nem szerettem így, mint téged ebben a pillanatban. Válaszoltam.

-Jessica. Megfogta a kezem.

-Jess én szeretlek. Mondta. Picit látszott rajta h fél, mert nem tudta hogy mit fogok majd mondani.

-Én is szeretlek Neymar. Mondtam, és igen! Jól esett kimondani.

Majd csalt egy mosolyt az arcára.




Miután kijöttünk az étteremből, Elmentünk sétálni. összekulcsolta az kezét az enyémmel, és úgy mentünk sétálva a sötét utcán. Kicsit pillangók röpködtek a gyomromban az idegességtől hogy ebből az egészből mi lesz. Majd megálltunk.

-Jessica, hogy mondjam el? Kérdezte.

-Még is mit? Mosolyogtam.

-Azt hogy szeretlek, és azt akarom hogy a barátnőm legyél. ? Nem tudok már tovább várni . Sokat vártam. Legalább is nekem sok volt.

-Azt akarod hogy a barátnőd legyek?

-Nagyon is. Mondta.

-Hát igazából én is ezt szeretném hogy a barátnőd lehessek. Olyan barátnő, amilyen még nem volt neked egy lány sem. Mondtam.

-Tehát akkor igent mondasz? Kérdezte kíváncsian.

-Igen igen igen. Mondtam mosolyogva.

Majd közelebb hajolt hozzám és megcsókolt. Végre valóra vált a kívánságom. Annyira örült Neymar hogy felkapott .





-Neymar megígérem neked , hogy olyan barátnőd leszek mint még SOHA!!

-Én meg megígérem neked hogy olyan barátod leszek mint még SOHA!!




Még egy kicsit sétálgattunk , meg kértem hogy vigyen haza. Haza is hozott. Majd bekísért a kapuig, egy csókot nyomtunk egymás szájára és elköszöntünk . Bementem. Istenem végre! Végre valóra vált. Nagyon későre járt már így felmentem le zuhanyoztam , fogat mostam majd elmentem aludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése